Toimitusehdot

Toimitusehdot
Mikäli tuote on varastossamme, on toimitusaika noin kolme vuorokautta. Mikäli tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi. Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin yllä olevassa kohdassa.
Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivämäärään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esimerkiksi tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista.
Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille MerinoFin on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.
Toimitamme tuotteita vain Suomessa (erikseen sopimalla myös ulkomaille). Pääosa MerinoFin toimituksista tapahtuu Suomen Postin, Matkahuollon tai PostNordin välityksellä. Jos kuluttaja haluaa käyttää eri kuljetuspalvelua niin hinnoista ja ehdoista on sovittava erikseen MerinoFin kanssa.
Saat toimituksen mukana lähetteen, joka toimii kuittina ostoksestasi sekä takuutodistuksena.
Alle 18-vuotiaiden tilaajien pitää saada tilaukselleen huoltajan suostumus.
Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Palautukset
Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Vaihto- tai palautusoikeus koskee myös vioittuneita tuotteita tai muuten virheellistä toimitusta. Kuluttajan tulee tehdä palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen merino@merinofin.fi tai puhelimitse 044 2378 510 ennen tuotteen palauttamista. Palautettavan tuotteen pitää olla ehdottomasti käyttämätön ja pakkauksen myyntikunnossa. Palautuslähetys on pakattava kestävästi kuljetusvahinkojen välttämiseksi. Merkitse mukaan tilinumerosi ja mahdollinen palautuksen syy (esim. rikkinäinen tuote, väärä koko tms.) nopeuttaaksesi toimintaamme. MerinoFin vastaa palautuskustannuksista, kun palautus on tehty sen ohjeiden mukaisesti Postin tai Matkahuollon kautta. Kuluttaja maksaa lähettämiskulut, jotka korvataan kuluttajan ilmoittamalle tilille.
Mittatilaustuotteilla ja hygieniatuotteilla (tyynyt, peitteet, patjat ja vuodetekstiilit) ei ole vaihto- ja palautusoikeutta.

Palautus lähetetään osoitteeseen: MerinoFin, Ilveskatu 22 b 7, 11910 Riihimäki.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset
Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.